środa, 22 kwietnia 2015

Wiklinowe upominki

U mnie wiosna a u was?

Dziś będzie o małych wiklinowych upominkach urodzinowych w zasadzie to moje debiuty w tej tematyce i wiele popełniłam błędów, kto się nie zna nie zauważy, a kto się dopatrzy niech wybaczy następne będą lepsze

muszę przyznać że nie lubię czerpać z innych pomysłów a jak już tak wyjdzie to staram się żeby przedstawiały moje  upodobania.

Od razu oznajmiam że inspirowałam się z czyimś pomysłem znalezionym w necie i mam nadzieję że te osoby nie będą urażone.
Wielki szacun dla nich za ich pomysły....

A konkretnie wykonałam z wikliny papierowej mały czarno-biały gorsecik na trunk (oczywiście bez alkoholowy) oraz czerwone autko w stylu retro z procentowym bakiem.

Prace powędrowały do solizantów i mam nadzieję że na chwilę ucieszyły czyjeś oko.







Pogoda cieszy i zachęca na spędzanie czasu jak najwięcej w ogrodzie więc wybaczcie może zabraknąć czasu na zaglądanie do was wszystkich zapraszam jednak do mnie bo mimo wszystko na pewno będą pojawiać się co jakiś czas nowe prace pozdrawiam i uciekam ...pa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz