czwartek, 18 lutego 2016

Jaja 2016

Hej Hej ludziska czas zacząć sezon jajcarski.........

Co tam u was ? bo u mnie mimo, że z czasem krucho to wiele się działo...............
Chcę wam pokazać kilka prac nad którymi spędziłam ostatnio wszystkie moje wolne chwile , a tym samym tegoroczny sezon na jaja uznaję za otwarty!!!!





Mały komplecik zielono czerwony.Kraszanki wykonane na wydmuszce kurzej





i jeszcze jedno czerwone...

 Dodatkowo pochwalę się, że miałam okazję do wzięcia udziału w konkursie kroszonki 2016 organizowany przez Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu, Wyniki dopiero 20 marca więc trzymajcie kciuki...
Niestety nie pokażę wam zdjęć wykonanych jaj konkursowych. tyle się działo że zapomniałam:)
Za to wynagrodzę wam zdjęciami kolejnych prac nad którymi teraz pracuję

XXV Wojewódzki Konkurs Plastyki Obrzędowej Kroszonki Opolskie 2016


Do miłego :)
Oczywiście czekam na wszelkie komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz