niedziela, 22 kwietnia 2018

Nowe doświadczenie cukiernicze


Hejka już dawno chciałam się odezwać tylko zebrać wolne chwile to nie takie łatwe.
dziś mam wolne wiec przysiadam do kompa i zebrałam wszystko co udało mi się zgromadzić  od początku tego roku.
Pochwalę się zatem, że zdobyłam nowe kwalifikacje zawodowe, a jednocześnie wskoczyłam na kolejny lewel jeśli chodzi o moją pasję cukierniczą.
Jakiś czas temu ukończyłam szkolenie z cukiernictwa nowoczesnego bardzo mnie to zafascynowało i dużo czasu temu obecnie poświęcam.
Zapraszam zatem do obejrzenie galerii bo niestety smaku wam nie przybliżę i musicie uwieżyć że to niebo w gębie :)
Smacznego oglądania



desery wykonane na szkoleniu

zamszowany torcik cytrynowy z chrupiącą wkładką i jagodową żelką

mus z białej czekolady z żelką malinową i cremuksem czeko-migdałowym  zamszowany na migdałowym biszkopcie

torcik mus czekoladowy żelka jagodowo-malinowa i ajerkoniak

różany musik zamszowany czekoladą

mus z białej czekolady migdałowo kokosowy

wiosenna śmietanka w waniliowej polewie

triflle: owocowa galaretka budyń i brauni z pomarańczą




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz