wtorek, 26 marca 2019

jajko 2019

sezon kroszonka2019 




Konkurs już za nami na wyniki jeszcze trzeba poczekać a jedyne co pozostało to życzyć mi szczęścia 
Jak co roku po konkursie oficjalnie otwieram sezon na kroszonkę na moim blogu.
Obecnie 4 jaja wyskrobane w całości, w tym jedno na konkursie oraz 1 zbite. Strusie zaczęte i gęsie pofarbione czekają w kolejce.
Na razie nie wiele a może aż tyle... .... Do świąt jeszcze czas i dużo może się zmienić.
Ten sezon jest dla mnie wyjątkowy bo w końcu udało mi się zachęcić do przejęcia pałeczki, a raczej nożyka przez syna :) Chęci mu nie brakuję ale czy wystarczy cierpliwości to się okaże, kto wie może uczeń przerośnie mistrza....
Teraz kolej na małą galerie pierwszych kroszonek tego sezonu












kraszanki konkursowe

Na koniec wszystkich zapraszam na wystawę po konkursową która oficjalnie zostanie otwarta na tegorocznym jarmarku wielkanocnym w muzeum wsi opolskiej


3 komentarze:

  1. Wow!! Ale cuda!!! Są przepiękne!!! Aż zaniemówiłam!!! Trzymam kciuki w konkursie :)) Miłego dnia życzę i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaniemówiłam, gapię się na ten ekran a usta same się uśmiechają. One są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matulu!!!!! Nie mogę oczu oderwać. Na pewno pracochłonne, ale efekt wielki!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń