piątek, 17 stycznia 2014

Słodki prezent dla babci i dziadka

Dzień  Babci i Dziadka


Coś dla Babci , coś dla Dziadka?............. odwieczny dylemat?,  jeszcze gorzej gdy się ma Prababcie oraz Pradziadka: ........... nie dla mnie głowa pracuje i coś się wymyśli:

Coś słodkiego coś na szybko, ale nie kolejna nudna bombonierka. pomyślałam, wyszukałam i jest:

"Słodka babuszka " dla babci
Trochę ulubionych babcinych cukierków drucikiem związanych po 3, jakiś talerzyk ozdobny, na to kula styropianowa oklejona suszonymi płatkami róż z własnego ogrodu (przyklejone klejem na gorąco), kilka ozdobnych perełek i drucik, a na wierzch co chcecie mi się nawinęła babcia na patyku.
Szybko prosto i efektownie.Zachęcam

Czas na Dziadka: ...


Słodka krówka dla dziadka

Tu sprawa jeszcze prostsza....  Krówka doniczka ( zakupiona w castoramie), kawałek suchej pianki  florystycznej, słodkie krówki, wstążka i gotowe. Dla ułatwienia zdradzę że krówki zamocowałam na wykałaczkach.
Powodzenia w tworzeniu swoich upominków.


Słodki bukiecik
Taki słodki bukiecik zrobiłam w zeszłym roku.... Dziadkowie byli zachwyceni.

4 komentarze:

  1. Wow! Najbardziej zachwycił mnie pomysł z krówką. Doskonały nie tylko dla dziadka. Mama też uwielbia krówki :D Dawno kupowałaś doniczkę? Były jeszcze podobne? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cop by nie mówić to są bardzo ważne osoby i ja również jestem zdania, że zawsze zasługują na jak najlepsze prezenty. Właśnie dlatego od razu polecam doskonały artykuł https://webapper.pl/pomysly-na-prezenty-dla-dziadka/ gdzie opisano co będzie dobrym wyborem na dzień dziadka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie samo wręczanie prezentów na dzień babci jest dość istotne i wiem z własnego doświadczenia gdzie można znaleźć fajne upominki. Jak dla mnie bardzo fajnie sprawdzają się prezenty z https://zamowprezent.pl/okazje/prezenty-na-dzien-babci i wiem, że jest to coś niezwykle ważnego.

    OdpowiedzUsuń