czwartek, 30 października 2014

Dynia


Dynia Halloween 


Hej hej..... ale się ucieszyłam że wszystkim tak się spodobały jeżyki .........wielkie dzięki za milutkie słowa od was dzięki temu dostałam pałera i już stworzyłam kilka nowych prac.
Niestety na ich publikację musicie zaczekać aż wrócę na swojego kąpa, który od dwóch dni odmówił mi posłuszeństwa.
Bądź co bądź na razie korzystam u kogo się da, a wierzcie nie jest to zbytnio wygodne.
Dziś tylko pokrótce o dyni na Halloween jaką z pomocą synka zrobiłam na konkurs do przedszkola.
Była to świetna zabawa szczególnie że robiłam to po raz pierwszy.
Miała być straszna i chyba jest?........... Chociaż miałam kilka straszniejszych pomysłów ale nie chciałam przesadzać w końcu synek ma dopiero 5 lat. 






 Czas mnie goni więc uciekam pozdrawiam i życzę miłego wieczorku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz