niedziela, 2 listopada 2014

Biały wózeczek dla malutkiej osóbki



Biły wózeczek dla malutkiej osóbki

Słoneczko ciągle nam przyświeca a czas ucieka dziś witam was na wesoło bo mam fajny humorek z rana i pokażę wam co zrobiłam jakiś czas temu tylko przez te remonty zapomniałam że to czeka w mojej robótkowej poczekalni prac do opublikowania, ale najpierw serdeczne podzięki za miłe słówka jakimi darzycie mnie w komentarzach po przednich prac, to pozytywnie sprzyja w tworzeniu nowych pomysłów.

Dziś maleńki pleciony biały wózeczek z okazji wyjątkowego dnia chrzcin maleńkiej osóbki.





Starałam się by wózeczek nie był odwzorowany od tych które można znaleźć w necie więc trochę musiałam się nagłowić, może też nie wyszedł równo i idealnie, ale w końcu to pierwszy jaki wyszedł spod moich rąk więc ma prawo być niedoskonały.

Sam wózek wydawał mi się dość goły jak na prezent, a nie znoszę celofanu i gotowych ozdobnych torebek do pakowania więc zrobiła dla niego podstawkę w postaci tortu z pampersów. 
Prezent wręczony i pozytywnie zaliczony przez rodziców małej Madzi, a czy samej Magdusi się podobał? to będę musieć długo jeszcze poczekać na odpowiedz.


Tort jak to sam tort musi być okazjonalnie przystrojony, zatem nie zabrakło różyczek do wykonania których użyłam malutkich skarpetek. W samym zaś wózeczku znalazła się bluzeczka z ozdobną aplikacją, która  idealnie wkomponowała mi się jako główka laleczki.Ubranka z pewnością przydają się dzidziusiowi w końcu zima idzie.

A wam drodzy obserwatorzy jak się podoba?..........
 Żegnam was serdecznie do następnego razu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz