niedziela, 2 listopada 2014

Szkatułka na biżuterię

Pleciona Szkatułka w brązie

Hola hola witam wszystkich zapracowanych i tych co mają malutką chwilkę by do mnie zajrzeć.

Dziś o takiej sobie małej plecionej wiklinowej szkatułce jaką miałam okazję ostatnio wykonać na zamówienie. Powstała z resztek zapasu moich rureczek stąd też taka przypadkowa kolorystyka. Koszyczek miał być podarunkiem dla starszej osoby więc tym razem musiałam trochę się nagłowić by do moich przypadkowych barw dobrać odpowiednie wykończenie.

tym razem postawiłam na motyw pięknych wzorów wiktoriańskich. Dodatkowo małe portreciki pań ozdobiłam wzorzystymi relifami.








Obecnie będę z pewnością pracować już nad ozdobami świątecznymi może nad tradycyjną szopką no i oczywiście u Danusi też jest nowe kolorkowe wezwanie do złota więc trochę czasu może mnie nie być ale jak wiecie zawsze wracam z czymś nowym więc czekajcie.....pa pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz