niedziela, 21 grudnia 2014

Szary odcień wianka

Szary odcień wianka i nie tylko 

Witajcie wszyscy zapracowani i zabiegani

Potrzebowałam fajnej ozdoby na drzwi ponieważ zabrakło mi czasu na zrobienie wianka adwentowego, więc postanowiłam zrobić przynajmniej wianek na drzwi, a ponieważ  Danusia wyskoczyła z szarym to było oczywiste że tym razem w moim domu nie braknie ozdób świątecznych w kolorze szarym i srebrnym.



banerek



Szary, siwy, srebrzysty mimo zimnej barwy koloru to bardzo gości w moim domu mam ściany w ciemnej barwie szarości dużo ubrań w garderobie i dużo srebra w pudełeczku na biżuterię mam też szare wiadro do mycia podłóg i srebrną karoserię auta a i jeszcze szarą pościel i buty i tak bym mogła wymieniać przez godzinkę bo bardzo lubię ten kolorek i fajnie się łączy i z innymi kolorkami co dodaje fajnego uroku różnym gadżetom.

Wracając do wianka to zrobiłam go z wikliny papierowej, a ponieważ mało mnie bawią ozdoby sztuczne i plastikowe które są fe dla środowiska i dla oka postanowiłam zastąpić ozdobami zebranymi w naturze. Szyszki modrzewiowe zawsze się wszędzie wpasują, do tego korzonki czosnku i makówki po letnich makach z ogródka. No z listkami to było gorzej ale zawsze można coś wymyślić, recykling góruje - trochę papieru małej szmatki brokat i farba całość nawet fajnie się skomponowała.


Z tymi szarościami szło mi tak fajnie że poszło z górki przy zrobienia ciekawego świecznika na stół
Oczywiście pomijam go w prezentacji cykliczne kolorki szarość na grudzień, pokażę go wam w poście o świątecznych ozdobach.
Wszystkim życzę Wesołych świąt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz