niedziela, 21 grudnia 2014

Urodzinowy tort

Witajcie,
czas leci na pełnej mocy, a ja strasznie nie znoszę pośpiechu i tej całej przedświątecznej gonitwy. Nie wiem jak u innych ale u mnie już końcówka, więc nareszcie będę mogła nadrobić zaległości na blogu. Trochę tych prac się nazbierało ale będą musieć poczekać w mojej twórczej poczekalni aż ujrzą światło waszych monitorów. 
Myślę że się nie pogniewacie.
Dzięki wszystkim serdecznie za wasze pokrzepiające opinie na temat mojego makaronowego aniołka, taką mam ochotę zrobić ich więcej tylko jakoś ciężko mi się zabrać bo ciągle coś ważnego na głowie.
Dziś za to będzie o czymś innym, żeby odsapnąć od świątecznych pierniczków, sprzątania i całego św zamieszania, pochwalę się wam kolejnym słodkim torciku jaki miałam okazję 3 tygodnie temu zrobić dla mojego synka.

Tort urodzinowy z okazji 6- stych urodzin  ,,Angry birds"

Dzieci to jednak mają wymagania ciągle podwyższają poprzeczkę, a mama to musi ciągle coś wymyślać. Ci co mają dzieci to wiedzą że radość dziecka jest bezcenna.  Posiedziałam z 2 nocki i spełniłam życzenie synka. warto zobaczyć uśmiech radości i ubrudzoną buzię.
Nie ma to jak czekolada, przynajmniej dla moich dzieci to królowa słodyczy, więc też tort był czekoladowy. 
Kakaowe biszkopty przełożone kremem budyniowym o smaku chałwy oraz czekolady z kawałkami czekolady i oczywiście polewą czekoladową dla załamania smaku między warstwami znalazł się domowej roboty dżem jerzynowo-malinowy. Ptaszyska ,,Angry birds" to zwykła masa cukrowa i trochę zabawy ze szkoły.
To tyle na temat wyjaśnień cukierniczych , jeśli chodzi o stronę wizualną to zapraszam do galerii poniżej.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz