sobota, 27 grudnia 2014

czas na kolejną szarość

 Szarości kolejny raz


Święta święta  i już po świętach brzuchy napełnione oczy nasycone a lenistwa nadchodzi powoli kres a jak u was?......

Tak się złożyło, że postanowiłam pobawić się dłużej kolorami szarości i jeszcze przed świętami udało mi się stworzyć dwa koszyczki z przegródkami na dziewczęce drobiazgi np do włosów. 


Szybko je stworzyłam bo też szybkie było zamówienie w sam raz dla nastoletnich dziewczyn.
Motylki i różyczki myślę że to dobrze dobrane motywy ozdobne dla młodych dziewczyn.
Ciężko zresztą znaleźć inne  ozdobne wzory serwetkowe,  nie wiem czym dokładnie się teraz interesuje młodzież, bo przecież teraz nastała era telefonów i wszystko się kręci wokół fejsa.
Z dziećmi to jednak łatwiej jak to mówią: ,, małe dzieci mały kłopot, duże dzieci duży kłopot" ciężko za nimi nadążyć.
 Dobra starczy tych mądrości i wracam do szarych koszyczków.
Wyszły dość spore ale myślę że to dobrze w końcu zawsze tych drobnych pierdół się nazbiera sporo. Przydatne też na pewno będą przegródki.
Na szczęście z szarą farbą nie miałam problemu bo mi zostało jeszcze dość sporo po malowaniu mieszkania i na pewno jeszcze znajdą się jakieś prace w tej barwie.
Z różem to było gorzej bo musiałam namieszać z pigmentu, a przy drugiej porcji rurek to farba przybrała bardziej odcień fioletu. Dzięki temu powstały dwa różne koszyczki. ( tego jednak nie widać na zdjęciach jak w żeczywistości).

Tak więc pomiędzy wolnymi chwilami świątecznych dni chcę wam pokazać kolejne moje prace.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz