środa, 14 stycznia 2015

Candy u Justyny

Candy u Justyny

Hej jak się macie pracowite mróweczki? 

Dobrze?..... to super bo mam dla was niespodziankę.
Pierwszy roczek od mojego pierwszego posta mam za sobą, dlatego też jak świętować to na całego i postanowiłam kogoś uszczęśliwić.
Nadeszła kolej na mnie więc organizuję swoje pierwsze Candy.



Przede wszystkim chce wam podziękować za to że jesteście ze mną, że czytacie, komentujecie i chwalicie.
W nagrodę mam dla was mały upominek:

 Zestaw serwetek

Dwa serducha zawieszkę z wikliny papierowej

Dwa małe koszyczki 

Prowadzisz bloga więc zapraszam do zabawy.

Zasady udziału dla zainteresowanych:
  • Zabawa trwa od dziś do 14 lutego 2015 do północy, zaś wyniki losowania postaram się podać do 16. 02. 2015
  • Banerek podlinkuj to tego posta i umieść na pasku bocznym swojego bloga
  • Zostaw u mnie komentarz z chęcią udziału w mojej zabawie
  • Jeśli chcesz dołącz do moich obserwatorów, będzie mi bardzo miło
  • Uwaga upominek przesyłam na terenie Polski
Serdecznie zachęcam i życzę miłej zabawy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz