piątek, 2 stycznia 2015

Trzy pokoleniowa herbaciarka

Witam wszystkich w nowym roku...

Po pierwsze- życzenia 

Niech nowy rok 2015 przyniesie wam  pełno ciepła, radości i nowych znajomości.
Niech wam nie zabraknie nowych inspiracji pomysłów do twórczego tworzenia,
a w waszych domach niech nigdy nie zabraknie miłości i zrozumienia.

Po drugie - podziękowanie

Serdeczne dzięki za życzenia a przede wszystkim za pokrzepienie moich twórczych myśli waszymi miłymi komentarzami.


Po trzecie -

 " Trzy pokoleniowa herbaciarka"

Dziś pokażę wam zrobioną jakiś czas temu herbaciarkę z transferem zdjęć.
Wykonałam ją na prezent świąteczny dla teściów z myślą  wprowadzenia ich we wspomnienia dawnych lat dzieciństwa .
Zdjęcia przedstawiają rodzinę w 4 pokoleniach, więc na pewno pudełko wywołało wiele wspomnień i emocji.







Taką pamiątkę sama chciałabym dostać, problem w tym że tylko ja mam zdolności rękodzielnicze w rodzinie i nikt mi takiej nie wykona, ale te transfery mi się tak spodobały że planuję wykonać drzewo genelogiczne mojej rodziny na desce którą planuję zawiesić na ścianę .... to na razie tylko pomysł daleki w realizacji, ale kto wie co przyniesie nowy rok?

Do postarzania szkatułki użyłam prostego triku ze świecą woskową co podejrzałam na stronce inspirello.pl proste bez zbędnych preparatów dla wtajemniczonych żadna nowość ale dla takich na etapie raczkującym to rewelacja. Polecam
Wykonanie transferów też tam jest fajnie wyjaśnione więc jak na pierwszy raz to mi poszło nawet całkiem ok.


Niedługo strzeli roczek od założenia bloga wiec w moich nowych planach będzie candy.... myślę że znajdę dla was czas....

Buziaki i  uciekam bo pomysły się rodzą i trzeba je zapisać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz