wtorek, 18 lutego 2014

Walentynki

Wprawdzie już po walentynkach, ale na moim blogu nie może zabraknąć prac w tym temacie. Trochę mnie nie było, a to z powodu zepsutego kompa i braku do internetu co nie znaczy że nic nie robiłam.
Odkryłam dla mnie nowy świat rękodzieła całkiem przypadkowo i dostałam kolejnego bzika. Zdradzę tylko że chodzi o świat wikliny papierowej oraz decoupage.
Mam już kilka gotowych prac muszę tylko obrobić zdjęcia.
Teraz wracam do tematu naszych walentynek

Walentynki a moje przygotowania......


Walentynkowe serce na ścianę. wykonałam je z ręczników kuchennych i papieru toaletowego przyklejanych rozcieńczonym klejem winylowym do wcześniej przygotowanego szablonu w kształcie serca z brystolu, po wysuszeniu wystarczy pomalować np złotą farbą w areolu. Następnie klejem na gorąco przykleiłam ozdobną kompozycję ręcznie robionych róż z krepiny i serc z masy solnej. wyszło całkiem elegancko.




Walentynkowy świecznik świetnie nadający się na uroczystą kolacje przy świecach....
Tą samą metodą wykonałam podstawkę pod walentynkowy świecznik. Na podstawkę z dowolnej sklejki mocujemy sześcianiki z pianki florystycznej( równie dobrze może być to styropian), które następnie maskujemy warstwami ręcznika kuchennego. Do zabarwienia użyłam czerwonej farby akrylowej oraz złotej w areozolu. dla utrwalenia pracy można całość pokryć bezbarwnym lakierem akrylowym.
Całość ozdobiłam suszonymi płatkami róż i owocami głogu, dodatkowo użyłam kawałka organzy w kolorze zgniłej zieleni. Świeczki przymocowałam na metalowe podstawki na szpilkach przeznaczone do świeczników, które ładnie się wbiły w słupki zamaskowanej gąbki florystycznej.
drewniane zawieszki w kształcie serduszek dodały dodatkowego uroku walentynkowego.





 Walentynkowa kartka  origami, trochę inna niż tradycyjne ale mi się podoba. Życzenia musiałam umieścić na spodzie kartki ale też się liczy.




Walentynkowe serce cappuccino oczywiście że nie może zabraknąć wyśmienitej słodyczy i oto jest słodkie serce o smaku cappuccino i marcypanu.




Jedna z moich najnowszych prac koszyk z wikliny papierowej ozdobiony techniką decoupage. Resztę prac z tej dziedziny znajdziecie w zakładce ,, wiklina papierowa i decoupage''. jak pisałam na wstępie w najbliższym czasie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz