piątek, 11 kwietnia 2014

Czerwone skrobane jajeczko

Czerwone skrobane jajeczko

Witam i dzięki za miłe komentarze.
Dziś udało mi się dokończyć kolejne jajeczko tym razem w czerwonej odsłonie, w zasadzie był dwa, ale drugie przy końcu skrobania pękło, złośliwość rzeczy martwych.
Jak czas pozwoli zrobię nowe.

Zazwyczaj pracuje na całych jajkach, dopiero w tym sezonie zaczęłam pracować na wydmuszkach. Farbowanie wydmuszki jest o wiele trudniejsze w porównaniu z całym jajkiem, a i samo skrobanie wymaga większego skupienia. Sama nie wiem czemu na to się zdecydowałam może dlatego, że mam w naturze dar do utrudniania sobie życia.
Oj ale się rozpisałam....  lepiej pooglądajcie




Kolejne jajka zrobię w odcieniu fioletu oraz tradycyjnie farbowane w łuskach cebuli.
Już mam pomysły na nowe wzory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz