czwartek, 24 kwietnia 2014

Wielkanocne słodkości

Witam wszystkich w ten piękny słoneczny dzień, okres świąteczny tak szybko zleciał, że nawet nie zdążyłam złożyć wam najserdeczniejszych życzeń.
Wybaczcie jakoś nie miałam do tego głowy, dzieci mi się pochorowały i całe te świąteczne zamieszanie całkiem wytrąciło mnie z równowagi, ale dziś jest już ok więc dziele się z wami moimi świątecznymi słodkościami:

Jako pierwszy idzie tort kaczucha...  powiecie kaczucha wielkanocna racja... ale i nie tylko dlatego tort ma kształt kaczuszki. Zrobiłam go z okazji 2-gich urodzin córeczki która uwielbia żółte kaczuszki i bez swojej ulubionej przytulanki kaczuszki (a ma je 3) nigdzie się nie rusza.

Po przygodzie z biedronką wykonanie tego tortu nie było wcale takie trudne, a efekt ocenicie sami 







W mojej rodzinie w Wielkanoc na stole nie może zabraknąć  sernika i babki. w tym roku postanowiłam że będzie to sernik makowy i puszysta babka z kakao






Wielkanocnym koszyczku znalazł się  słodki baranek i ciasteczka

baranek wielkanocny o smaku pomarańczy

pełnoziarniste jajka sadzone

kolorowe kruche wielkanocne ciasteczka








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz