niedziela, 13 kwietnia 2014

Pleciona sówka




Pleciona sówka - skrytka na mały upominek urodzinowy



Witam, jak już wcześniej pisałam będzie kilka prac związanych z prezentami urodzinowymi
Pleciona sowa to mi pogłowie chodziła już jakiś czas temu, bardzo lubię tego ptaka dlatego własnie sowa.
Wyplecenie jej nie było takie trudne jak z początku się obawiałam, ale bardzo pracochłonne, cała sowa składa się dokładnie z 576 papierowych rurek to też praca przy niej pochłonęła całkowicie mój wolny czas.
Prezent myślę że się spodobał to mnie cieszy i zachęca do dalszej pracy.
Gdy tak u mnie stała kilka dni przed wręczeniem to żal mi było ją oddawać chyba zrobię sobie jeszcze jedną dla siebie. To z pewnością te oczy mnie przyciągały nie sądzicie....pozdrawiam wszystkich i życzę mile spędzonych chwil przy wykonywaniu swoich prac.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz