poniedziałek, 24 marca 2014

Ażurowe pisanki

Witam serdecznie... po słodkiej dawce czekolady naszła mnie wena i udało mi się skończyć parę nowych jajek.
Tym razem po raz pierwszy w moim wydaniu ażurowe pisanki z jaj gęsich i kurzych dodatkowo zdobione metodą decoupage.
Z tego rodzaju zdobieniem spotkałam się przypadkowo szukając nowych inspiracji i wzorów do moich korszonek.
Te delikatne arcydzieła tak mnie oczarowały że nie mogłam się powstrzymać przed wypróbowaniem własnych sił i oto są :











Samo zrobienie ażurowych ornamentów było dla mnie niesłychanie trudne jak to bywa z początkami, ale się udało. 




Technika ta wymaga dużej precyzji i samozaparcia tego mi jednak nie brak....
Polecam zainteresowanym spróbowania wiercenia tak mocnej i jednocześnie delikatnej skorupki - praca ta bardzo odpręża, a efekt końcowy daje niesamowitą satysfakcję.
Na pewno nie poprzestanę na tych paru....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz