środa, 5 marca 2014

Samolot na procenty


Witam serdecznie w kolejny wiosenny dzień, mam dziś coś szczególnego czym chcę się pochwalić, a mianowicie taki oto wiklinowy samolocik



  Coś ostatnio mnie naszło aby spełnić prośbę synka i tak to powstał ten samolocik.

Po  rozpatrzeniu wszystkich planów konstrukcyjnych postanowiłam, że ten samolot będzie dodatkowo miał pewną funkcję, a mianowicie świetnie sprawdzi się jako orginalna osłonka trunku procentowego.
Było to dla mnie trudne wyzwanie, 560 zwiniętych rurek, 3 tygodnie pracy i mnóstwo poprawek , za to efekt warty pracy. O cencie sami.........








Jeśli ci taki prezent przypadł do gustu, a chciałbyś go mieć daj znać....... zrobię go na twoje zamówienie.

Postanowiłam że zgłoszę tę pracę na konkurs 

Jeśli wam się podoba głosujcie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz