niedziela, 2 marca 2014

Kroszonki

Witam wszystkich serdecznie marzec nam sprzyja wiosenną pogodą co daje dużo chęci do pracy, zanim przejdę do sedna to najpierw wszystkim serdecznie dziękuje za zainteresowanie oraz miłe komentarze. 
Podkreślam też o prawach autorskich moich prac, a  jeśli ktoś korzysta z moich zdjęć bodź prace moje są dla kogoś inspiracją to proszę o umieszczenie linka kierującego na moją strone.   To taka mała uwaga..
        Teraz coś miłego, a mianowicie...........

Sezon zdobienia jaj czas zacząć...... 

Najpierw kolekcja moich wieloletnich wypocin , to tylko jedne z nielicznych jaj- kroszonek jakie w domu mi zostały bo jak to tradycja mówi w lany poniedziałek trzeba jajka rozdać.....
Większość okazów z kolekcji to jajka podarunkowe, które należy do męża. Pewnego razu sporą dość kolekcję moich pierwszych prac zniszczył kot zrzucając jajka z wielkanocnej wystawki mówi się trudno... nie zraziłam się ale zaczęłam zdobić ich więcej.

Głownie wykonuję kroszonki czyli jajka skrobane ale nie mówię nie dla innych technik. Planuję w przyszłości spróbować czegoś innego a na razie to sobie jeszcze poskrobie....












moje ulubione




Z ubiegłego roku


Wszystkie jajka mają w swoim ornamęcie wyskrobaną datę tak więc o pomyłce co do wieku nie ma mowy.

Do świąt coraz bliżej więc czas zabrać się do pracy.
 Idę przygotowywać farbę i do skrobania marsz........


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz