wtorek, 24 marca 2015

Ażurki decu

Witajcie dziś jak obiecywałam kolejne jajeczka



Jak wiecie nie tylko używam nożyka do kraszenia ale również lubię technikę ażurową i decu więc przedstawię wam kilka nowych jajeczek ażurowych zdobionych serwetkowo

Niestety cięzko mi w tym roku ze zdobyciem jajeczek gęsich więc kombinuję na kurzych a wieżcie to owiele trudniejsze wyzwanie.



ażurek na jajku gęsim





Swoje ażurki decu zgłaszam do zabawy z decu krok po kroku



 kilka moich rad

  • najpierw gotowy ażurek pokryłam różową konturówką do efektów 3D ,po wysuszeniu
  • pokryłam beżową farba akrylową 
  • po wyschnięciu relify przetarłam papierem ściernym 100 na gąbce 
  • kolej na dekoracje serwetkowe głównie korzystam z kleju vicol
  • na koniec kolej na lakierowanie i postarzenie pastą postarzającą 
najlepiej jajko suszyć na długim ''saszłyku'' w pozycji pionowej bo się tworzą nieestetyczne zacieki''


Ta seria jajeczek zaś różni się dodanym efektem popękanej porcelany który łatwo można wykonać stosując odpowiedni preparat dwuskładnikowy do takich spękań




i jeszcze na stojaczku z wikliny papierowej

Mam nadzieję że trochę pomogłam pozdrawiam i zapraszam luknąć na kraszanki:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz