poniedziałek, 9 marca 2015

Nowy sprzęt informatyka

Niezwykły laptop

Witajcie po dłuższej przerwie. Tyle pomysłów tylko z wykonaniem gorzej coś u mnie ostatnio.
 Czas jakoś zleciał między palcami, a i same zrealizowanie planów  nie szło mi ostatnio po mojej myśl spowodowało to, że  wszystko jakoś ostatnio odkładałam w kącik na lepsze moce twórcze. Może czasem tak jest że trzeba odpocząć znaleźć inne zajęcia żeby potem wrócić z większym zapałem.
Słoneczko nam sprzyja więc czas wyjść na ogródeczek i zająć się grządeczkami co nie znaczy że całkiem zostawiam wiklinke, malowanko i takie tam co to, to nie.........
Chcę wam pokazać dziś co zrobiłam  z okazji urodzin pewnego informatyka jakiś czas temu jakoś na szybko i z wielkim spontanem. Może komuś się spodoba i skorzysta z mojej inspiracji. W tym celu wystarczy zakupić jakąś bombonierkę z klapką i użyć troszkę wyobraźni.

                                        





Nawet monitor wyświetla życzenia to jest dopiero ekstra nowoczesny sprzęt...............

Na zakończenie dzięki wszystkim za tak miłe komentarze na temat miśka koszyczka o czym było ostatnio, co mnie bardzo cieszy. pozdrawiam  pa :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz