czwartek, 19 marca 2015

Nareszcie jajka 2015


Kraszanki 2015 po raz pierwszy

Witajcie
 Dziś szybko bo pogoda sprzyja działkowiczom a i święta blisko więc roboty po pachy

Nareszcie udało mi się zakończyć parę jajeczek tegorocznych więc wam kilka pokaże a następne będę pokazywać w kolejnej serii postów, a mam ich dość sporo . Myślę że was nie zanudzę ????


Kilka pierwszych należy do serii kraszanek jednak to moja ulubiona dziedzina zdobienia:::
co tu więcej pisać zobaczcie sami







Wszystkie wykonałam na wydmuszkach kurzych, muszę przyznać że farbowanie wydmuszki to było dla mnie niezłe wyzwanie ale nawet udało mi się opanować swoją metodę moczenia ich w farbie. Zdjęcia też nie są pierwsza klasa ale fotograf to ze mnie żaden a że się strasznie odbijają w świetle to nie takie proste, myślę że się w miarę postarałam i coś jednak tam widać:)

 Zgłaszam jajuszko  na marcową zabawę u Małgosi






To trzymajcie się ciepło bo wskaźnik chorobowy wielki a jajeczka wymagaja jeszcze dopracowania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz