czwartek, 26 marca 2015

fiolet kontra zieleń - kolejne kraszanki

Witajcie ..............

Do świąt każdy się uwija jak może więc i ja zaciągam rękawy ... staram się nie zwariować i mimo wszystko poświęcić trochę czasu na moje skrobanki......

Dziś dwie pary w fiolecie i zieleni.


Wydaje mi się że te kolorki najlepiej eksponują wzorek zwany koronką.... i te zawsze najbardziej wybieram bo mi jakoś lepiej leża dla oka :




Dla chętnych pragnących popróbować tej techniki polecam do zajrzenia w tą oto książkę 



Zawiera podstawowe informacje o skrobaniu i wiele wzorów

Gorąco zachęcam również do zajrzenia na stronkę muzeum wsi opolskiej-  w ostatnim czasie odbył się tam konkurs kroszonkarski 2015

Z kolei wszystkich będących w pobliżu Opla zapraszam w Niedzielę Palmowa na Jarmark Wielkanocny na którym jak co roku można spotkać się z osobami wykonującymi rękodzieło kroszonkarskie i zaczerpnąć osobiście wielu cennych rad..., a także obejrzeć tegoroczną wystawę wykonanych jaj.

Przede wszystkim wszystkim bardzo dziękuję za pozostawiony ślad zaglądnięcia do mnie w postaci miłego słowa w komentarzach. pozdrawiam cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz