czwartek, 25 września 2014

BŁĘKIT kontra RÓŻ

Błękit kontra róż - dwa koszyki z wikliny papierowej


Dzień dobry wszystkim w ten jesienny dzionek.
Dziś wracam do wikliny.  Udało mi się ostatnio skończyć dwa koszyki z przykrywkami na drobiazgi. Jeden w kolorze błękitu drugi w różu.  Jestem szczególnie z nich zadowolona, a rzadko to bywa. Koszyki mi wyszły dokładnie tak jak zaplanowałam od samego początku. przy wykonywaniu wzorów na wieczku wypróbowałam metodę na żelazko, polecam do wypróbowania.

Koszyczki wykonałam na specjalne zamówienie, co dodatkowo też mnie bardzo cieczy.
W niebieski koszyku wykonałam przykrywkę z wewnętrznym randem według kursiku, który znalazłam TUTAJ 
Jedynie co mnie zmartwiło to to że zastosowałam dwa odcienie niebieskiego ale niestety po pomalowaniu lakierem trochę się to zlało, a na zdjęciu to już wcale tego nie widać. Przynajmniej w przyszłych pracach będę wiedzieć co muszę poprawić.











Koronkowe zakończenie wieczka nadało koszykom wyjątkowego stylu, który przypomina mi trochę babcine porcelanowe talerze, jeśli się mylę to zachęcam do wyrażenia swojej sugestii w komentarzach.




Dzięki wszystkim za zainteresowanie, a teraz zmykam bo jesienna pora wzywa to przetworów i ogródkowych porządków. trzymajcie się cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz