środa, 10 września 2014

Oprawa ślubnego prezentu

Prezent dla młodej pary

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających i podziwiających moje prace.
 Po pierwsze dzięki wielkie za wszystkie komentarze, a w nich za miłe słowa uznania.

Następnie czas na coś co zrobiłam już długi czas temu tak całkiem bez powodu, może z nudów i dla zabicia czasu, ale jakoś zapomniałam że to mam. Przy domowych porządkach szafek w poszukiwaniu materiałów do przygotowania  fajnej prezentacji prezentu ślubnego natrafiłam na coś co po modyfikacji nadało się na ciekawe wyeksponowanie kasy, aby prezent nie stanowił nudnej tradycyjnej białej koperty.

Ciekawi co to jest.......zatem nie trzymam dłużej w niepewności i spróbujcie zgadnąć sami: ......................
Wierne sobie na całe życie dwa śnieżnobiałe ptaki symbol długiej miłości, z pewnością każdy je obserwował i na pewno nie trudno zauważyć, że gdy do siebie się zbliżają ich długie piękne szyje w swoim łuku tworzą kształt serca.

 Te zdjęcia wam podsuną odpowiedź:




teraz wystarczy odpowiednie opakowanie i prezent dla młodej pary jak się patrzy...


Podstawę dla łabędzi stanowi szklana tortownica na wysokiej nóżce, myślę że to odpowiedni dodatek do prezentu. wybaczcie jakości zdjęcia, Zrobiłam je dopiero na sali po wręczeniu, wcześniej jakoś mi to uleciało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz