wtorek, 30 września 2014

RÓŻANA HERBACIARKA

Dzień dobry wszystkim, 

Najpierw serdeczne dzięki za pozytywne uznanie za wcześniejsze koszyczki, a przede wszystkim że do mnie zaglądacie, co bardzo mnie pcha do dalszej pracy.

Jesień to czas kiedy człowiek musi przyśpieszyć tępo dnia ze względu na coraz to krótsze dni, czasem mi się to nie udaje i ciężko z wszystkim nadążyć, ale czy zawsze wszyscy muszą być ze mnie zadowoleni ?.... 
Ważne że to ja jestem zadowolona z siebie wtedy ładnie wszystko jakoś się układa. 
Nie wiem jak inni ale ja jestem zadowolona z tego co robię i co mogę pokazać innym, zatem dziś będzie o herbatce, może bardziej o mojej pierwszej herbaciarce jaką udało mi się wyczarować.
W sam raz na długie jesienne wieczorki. 

W necie można znaleźć mnustwo różnych herbaciarek i podobnych pudełek to żadna tam nowa rzecz, ale ja postanowiłam pobawić się swoimi wzorkami i popróbować trochę metod wykonania ponieważ jestem amatorką w dziedzinie decupage więc wyszło jak wyszło, dla mnie super.
Może innym razem znajdę se jakiś fajny kursik i po próbuję już bardziej profesjonalnie.

Znalazłam pierwszą lepszą serwetkę jak została z kompletu po przyjęciu, resztki farb i powstało to różane pudełko z przeznaczeniem na herbatki

RÓŻANA HERBACIARKA nie koniecznie na różaną herbatkę


Uwielbiam róże jak zresztą prawie każda kobietka dlatego myślę że osoba obdarowana tym pudełkiem będzie szczególnie zadowolona z wybranego prze zemnie wzoru. To dla mnie wyjątkowa osoba dlatego całą moją pracą chciałam jej za wszystko podziękować i myślę, że osiągnęłam zamierzony cel.







Życzę wszystkim ciepłych i udanych chwil w rodzinie przy dobrej herbatce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz